„Vzdelávanie nie je nuda.“ Workshopy, prednášky, webináre a kurzy v rámci celého Slovenska a Česka. Využitím inovatívnych metód sa snažíme priniesť zaujímavé vzdelávanie v kombinácii so zábavno – náučnou formou prospešnou nielen pre žiakov, ale aj učiteľov, či firmy alebo verejnosť. Rozšírte pomocou MP Academy svoje zručnosti a vedomosti pre svoj budúci rozvoj.
OZ Mladý podnikavec založili mladí a iniciatívni vtedy ešte študenti Dávid Vrtaňa a Oliver Bubelíny. V roku 2014 vznikla myšlienka, ktorá viedla k postupnému vybudovaniu silnej značky na trhu: Mladý podnikavec. Myšlienkou týchto mladých ľudí je poukázať na to, že vzdelávanie nie je nuda a treba si ho naplno užívať so všetkými emóciami, ktoré v sebe má. Obaja vedeli, že v školstve chýba moderný a inovatívny spôsob vyučovacieho procesu. Okrem škôl sa moderné metódy snažíme preniesť aj do firemného a celospoločenského života. Pre firmy sme pripravili zaujímavé témy, ktoré môžu podporiť firemnú kultúru, motiváciu zamestnancov alebo celkovú výkonnosť podniku.
Ing. Dávid Vrtaňa, PhD.
CEO & Founder
Pedagógovia, žiaci, firmy a verejnosť – každý si v MP Academy nájde to svoje. Ponúkame Vám širokú ponuku našich vzdelávacích programov a aktivít. Najlepšia investícia je investícia do vzdelania. Každý účastník získa CERTIFIKÁT pre svoj osobnostný rozvoj.
Vytvárame priestor pre vyjadrenie menej sebavedomých žiakov a podpora skupinového vyučovania. Rozvoj poznatkov, postojov a názorov, môže tvoriť i výchovno – vzdelávacie jadro celej vyučovacej hodiny.
Ako rýchlo sa dajú osvojiť vedomosti a zručnosti praktickou aplikáciou? Prinášame zaujímavé vzdelávanie v kombinácii so zábavno – náučnou formou prospešnou nielen pre študentov, ale aj učiteľov, či ďalších účastníkov našich školení.
Aplikujeme herné prvky a dizajn v nehernom kontexte – teda za iným účelom ako je samotné hranie hry. Podporujeme ňou motiváciu a súťaživosť medzi tímami, čím podporujeme ich výkon. Prekonať neúspech, získať odmenu a správne nastavenie úloh – to všetko uplatňujeme na našich workshopoch.
Príbeh je neoddeliteľnou súčasťou každého nášho workshopu. Snažíme sa podporovať a rozvíjať mäkké a praktické zručnosti, predstavivosť, pozornosť, väzbu medzi lektorom a účastníkmi, zručnosť aktívneho počúvania.
Podporujeme vytváranie jasných, logických a presvedčivých argumentácií. Vizuálne usporiadanie informácií je počas našich skúseností jednou z najefektívnejších metód zapamätávania.
Zvládanie sociálnych a komunikačných zručností je prioritou na našich workshopoch. Rozvíjame duševnú aktivitu účastníkov, upevňujeme ich sebadôveru, rozvíjame verbálnu a neverbálnu komunikáciu.
Naši lektori sa počas stretnutia a školenia zameriavajú a sústreďujú na základný bod VEDIEŤ: osvojiť, popísať, vysvetliť, porozumieť, orientovať sa v problematike, zhrnúť, komunikovať, používať, organizovať, zvážiť, identifikovať, uvedomiť si, uviesť príklad, spravovať, rozhodovať sa, uplatniť a navrhnúť riešenie. Pomocou trojfázového modelu to ide ľahšie.
V 1. časti nášho školenia účastníci zhodnotia čo už vedia, čo by chceli vedieť alebo čo očakávajú. Podporujeme ich kritické myslenie a schopnosť povedať svoj názov a nápad. Cieľom je motivácia a spájanie nových súvislostí.
V 2. časti sa účastníci školenia vzdelávajú v danej problematike a uvedomujú si význam vybraných tém prostredníctvom inovačných metód výučby. Práve v tejto časti prichádza hravé učenie.
V 3. poslednej časti účastníci školenia zhodnocujú čo sa naučili alebo zapamätali. Efektívnym spôsobom v reflektovaní učiva sú myšlienkové mapy – či už skupinové alebo jednotlivca.